Populære innlegg

fredag 19. august 2011

Gjenbruk og lopper

Endelig helg! 
Første arbeidsuke etter fire ukers ferie er unnagjort. Egentlig godt å komme i gang igjen :)
En stund siden jeg har vært her. 


Jeg tenkte jeg ville vise dere hva jeg hadde gjort med min 20 år gamle messingstake. Det var en ide jeg fikk fra en interiørblogg jeg var innom her en dag.( Husker dessverre ikke hvilken)



 Sink-lakk kjøpt på Jernia, to-tre sprayinger og litt bånd og noen hjerter, så vips en "ny lysestake"!



For en uke siden var jeg på loppemarked, og der fant jeg denne flotte duke med "engelsk broderi"
Den ser ut som den er håndsydd, og den er helt uten flekker- foreløpig:)
Jeg har gjort mange kupp, men dessverre så har det som regel vært flekker som ikke går av i vask.
Og det har ikke jeg sett -før jeg er hjemme:(






1 kommentar:

  1. kjempefin ble lysestaken!
    Jeg har spraya en del blomsterpotter så de har blitt syse i kremfarge jeg. Var lei av at pottene mine var i alle regnbuens farger... hehe Noen lysestaker er også spraylakka lyse.

    SvarSlett